zondag 9 februari 2014

Catrice Ultimate Shine Lipsticks: Corallicious Pink, Shy Flamingo, Gentle Nude is Back

In de week had ik al eens de Ultimate Colour Lipsticks besproken van Catrice. Vandaag toon ik je mijn 3 lipsticks uit het Ultimate Shine assortiment. Ik heb net eens gekeken op de site van Catrice en ik vind mijn 3 kleuren niet meer terug. Er zijn wel leuke tinten in de plaats gekomen.
v.l.n.r.: Corallicious Pink,Shy Flamingo,Gentle Nude is Back



De kleuren die ik vandaag ga bespreken zijn 080 Corallicious Pink, 110 Shy Flamingo en 190 Gentle Nude is Back. Jammer dat deze kleuren eruit zijn, maar misschien vind ik mijn ding wel bij de nieuwe lading.
De lipsticks komen in een mooie glanzend zilveren omhulsel. Aan de onderkant is het doorzichtig en er staat telkens het nummer en de naam vermeld.
Het voelt zo wel wat luxueus aan. Het merk staat aan de zijkant van de lipstick. Eenvoudig maar mooi.
Swatches in daglicht (op een niet zo mooie dag :-) ): v.l.n.r. Corallicious Pink,Shy Flamingo en Gentle Nude is Back
De lipsticks zijn romig van structuur en laten zich gemakkelijk op smeren. De kleur komt goed vrij. Maar zoals bij de Ultimate Colour lipsticks blijven de kleuren wel altijd een zweempje afgeven na eten en drinken, maar het meeste is er vanaf.

Corallicious Pink

Deze kleur is, zoals de naam het al laat vermoeden, een lichte koraalkleur. Het heeft een prachtige glans.
Corallicious Pink, swatch links op foto
Het heeft als het ware een oranje ondertoon met een roze glans erover heen. Met deze kan je je lippen heel licht stiften voor een mooie glossy glans.

Shy Flamingo

Zo shy is deze flamingo niet. Dit is een knaller. Een hevig dieproze kleur. Prachtig bij wat lichter opgemaakte ogen. Deze zet je lippen echt in de spotlight.
Shy Flamingo, swatch in het midden
Een hele mooie kleur voor de zomer. En de hevigste kleur die ik in mijn collectie heb. Er zit hier een beetje glitter in. Maar dit heb ik niet zo goed op foto kunnen vastleggen.

Gentle Nude is Back

Dit is een kleur die balanceert tussen roze en paars, een lichte mauve.
Gentle Nude is Back, swatch rechts op foto
Dit is mijn favoriet van de drie. Deze geeft een mooie kleur aan de lippen zonder too much te zijn. Mooi bij een wat paarsere ooglook. Ze heeft ook een prachtige glans zoals corallicious pink.

Al bij al is het spijtig dat deze uit het assortiment zijn verdwenen. Maar ik zal in de komende weken eens de nieuwe kleurtjes bekijken. Misschien vind ik er wel een nieuwe favoriet tussen. En dan kan ik er wat meer over vertellen.

Volgens de website van Catrice komen deze lipsticks 3,99 euro. Heel budget dus.
Voor een overzicht van de nieuwe kleurtjes: website Catrice-ultimate shine lipsticks

Geen opmerkingen:

Een reactie posten