donderdag 6 februari 2014

Catrice Ultimate Colour Lipsticks: Be Natural, Maroon, Hey Nude!

Lipsticks...wel ja, ik heb er niet veel. Als ik make up ga kopen word ik altijd meer aangetrokken door oogschaduws, blushes, poeders... En heel af en toe koop ik 'ns een lipstick en dan kies ik ze ook nog vaak in dezelfde kleurfamilie.
Catrice Lipsticks, v.l.n.r. Be Natural,Maroon,Hey Nude!


De Catrice Ultimate Colour Lipsticks zijn leuk. Ze hebben een interessant assortiment aan kleuren en ze wisselen vaak een paar kleurtjes, zodat er ook weer eens iets nieuws te vinden is.
Van deze lipsticks heb ik er 3, yep 3! Dat is niet veel voor een beauty addict hè? Ik heb er ook 3 uit hun ander assortiment, de shine lipsticks.
Catrice Lipsticks, v.l.n.r. Be Natural,Maroon,Hey Nude!
De kleuren die vandaag aan bod komen zijn 010 Be Natural, 020 Maroon en 240 Hey Nude! Het zijn eigenlijk 2 nude kleuren en 1 my lips but better kleurtje.
Catrice Lipsticks, v.l.n.r. Be Natural,Maroon,Hey Nude!
Be Natural is een nude kleur met een zweem van oranje erdoor. Deze kleur alleen bij mij op de lippen staat meestal niet zo goed. Ik ben redelijk bleek en dan lijkt het alsof ik helemaal geen kleur op mijn gezicht heb. Het staat me wel goed als ik me wat feller opmaak en als ik mijn liprand wat beter definieer met een wat donkerder lippotlood. Of soms meng ik ze met Maroon. Dat geeft een mooi effect.

Maroon is de my lips but better kleurtje. Het lijkt niet zo op de verpakking en bij de lipstick zelf, maar dit is een vrij natuurlijke kleur van lipstick. Deze draag ik als ik snel iets op mijn lippen wil doen of als ik een meer natuurlijke make up op heb.

Hey Nude! is mijn laatste aanwinst. En ik heb ze eerlijk gezegd nog niet getest op mijn lippen. Het is een nude kleur die meer naar het roze gaat. Ik denk dat deze mij beter gaat staan dan Be Natural, maar dat laat ik jullie zeker nog weten :-) , misschien komt ze wel terecht in mijn favorieten van februari. Ik vind het een prachtige kleur. 
Catrice Lipsticks, v.l.n.r. Be Natural,Maroon,Hey Nude!
De lipsticks hebben een mooie glans, maar niks overdreven, ook helemaal geen glitter of zo.
De kleuren komen mooi op de lippen, maar ze zijn niet zo lang houdend. Je blijft altijd wel wat kleur behouden, maar het meeste gaat eraf na wat drinken of eten. Maar ze zijn niet zo duur, dus smeren maar :-) !

Ze komen in een zwarte huls waarvan de onderkant doorzichtig is. Nummer en naam staat telkens netjes op de bodem vermeld.
De lipsticks hebben een beetje een zoete geur, maar deze is naar mijn mening niet storend.
Ik ben het bonnetje met de prijs kwijtgespeeld, maar ik dacht dat deze lipsticks rond de 3,5 euro kosten. Even website nagekeken, ze komen dus 3,99 euro, wel ja, ik zat er niet zo heel ver naast  :-) .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten