maandag 27 januari 2014

Welkom tot mijn eerste blog ever!!!

Welkom!

Bij deze wil ik iedereen die toevallig of niet op deze blog komt, verwelkomen.
Het is mijn allereerste blog ooit! Wat ben ik enthousiast!
Ik wou al langer mijn ei ergens kwijt over beauty, lifestyle en het mama-zijn, maar durfde  mezelf eerlijk gezegd niet op het internet gooien. Na lang twijfelen en veel blogs gelezen te hebben, kon ik het niet meer tegenhouden... Et voilĂ ! Hier is ie dan!

Hierboven schreef ik het al min of meer, maar ik ga het dus voornamelijk over beauty hebben met een sausje van lifestyle erbij en een snoepertje van mama-dingen. 
Mijn leven draait om mijn lieve kleine meid, mijn geweldige man, familie, vrienden en natuurlijk alles waar ik mijn "dada" in vind. Als ik wat tijd voor mezelf vind, dan "pamper" ik me met leuke schoonheidsproducten. En daarover vertel ik graag wat meer. Ik wil de producten eerlijk beoordelen, positieve en negatieve kanten, zonder iets helemaal af te breken.

Ik hoop dat jullie veel plezier beleven aan mijn blog!

:-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten